27 setembre 2017

Diada d’entitats del districte 5 – Dissabte 30 de setembre

La diada d’entitats és una activitat acordada pel Consell Municipal del Districte 5, en el marc d’un programa de dinamització comunitària. La voluntat del Consell és que aquesta festa tingui periodicitat anual i sigui itinerant pels diferents barris del districte. La festa inclou activitats infantils, tallers, una cercavila, botifarrada i concerts.
Els Consells Municipals de Districte (CMD) són uns òrgans de consulta i participació dels districtes en què es divideix territorialment el municipi de Terrassa.
Entitats veïnals i sectorials que en formen part del Consell del districte 5: AVV Gibraltar-Lluís Companys, Esplai La Fera de Poble Nou, La Papallona de Sant Pere, Grup de Dones de Can Boada, AVV Poble Nou-Zona Esportiva, AVV del Pla del Bon Aire, FUPAR (Fundació President Amat Roumens) Colla del Bitxo del Torrent Mitger, AVV Can Boada del Pi, INS Copèrnic i CEIP Marià Galí, AVAN (Fundació Amics de la Neurologia) AVV Sant Pere, Andar por andar To Tieso, Associació gent gran del Casal de Can Boada, AVV Can Roca, AVV Casc Antic de Can Boada, Eix Comercial Sant Pere, AVV del Torrent d’en Pere Parres, AVV El Molinot, Penya Ciclista Nicky’s, AVV Can Gonteres.

• President del Consell i regidor del districte 5: Marc Armengol i Puig
  • Vicepresident del Consell: Salvador Esquius i Argilés (AVV de Can Roca)